Klachten

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dan hoor ik dat graag, ik wil in dat geval het probleem graag samen oplossen.

Je kunt me altijd mailen via info@little-leaf.nl.
Vermeld wel even het bestelnummer.

Stuur een duidelijke omschrijving van je klacht en eventueel een foto.

Ik neem je klacht altijd binnen 2 werkdagen in behandeling. Mocht je binnen deze termijn nog niks gehoord hebben, controleer dan altijd eerst even je ‘ongewenste mail’.

Heb je je bestelling niet ontvangen?
Stuur in dat geval ook altijd even een e-mail.
Heel soms komt het voor dat een bestelling, door wat voor reden dan ook, wat langer onderweg is dan normaal. Daarom hou ik een wachttermijn aan van 10 werkdagen, voordat ik actie onderneem. Dit omdat de meeste bestellingen alsnog binnen die termijn geleverd worden. Heb je zelfs na 10 werkdagen niks ontvangen, laat dit dan zeker weten, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.